amandastrehundrasextiofem.blogg.se

Denna blogg är till för fotoutmaningen "365 bilder", där det är ett nytt tema varje dag för alla årets dagar.

Nr 207, "Nyklippt" (37/365)

Kategori: Alla bilder

Tråkigare bild med sämre kvalité får man nog leta efter här.. Har gjort vad jag kunnat för att rädda den, men var ju egentligen bara tänkt som en före och efterbild till mig själv, tagen med mobilkamera. Inte så intressant för andra att se, jag vet, men för mig som på bilden är helt nyklippt var det först gången någonsin hos frisören. Mitt krav var; kortare! Och ja, det blev kortare också, och saknar inte det gamla alls! Att vara nyklippt hos frisör är ju faktiskt rätt härligt ändå, och väldigt kul med lite förändring.
 
 
 
 
http://365foton.se/365-foton-2014/ (klicka på länken för att komma till utmaningen)
Kommentera inlägget här: